Sunday, January 16, 2011

Less is more.

I ate Koko Crunch with Chocolate Milk for breakfast.
I had Maggie Kari with Sausages in the afternoon.

So far, kenyang laaaa Alhamdulillah tho yang lunch tuh tak berapa healthy hihi :p

For high tea (eceh =p), I'll make myself a chicken ham sandwich with mayo. Sedaaaappp ! Akid cakap boleh jual kat Uniten Cup muahahahhaa aku boleh buatkan tapiiii kos mahal kot chicken ham tuhh. My class will start at 4p.m. so around 3p.m. I'll make the sandwich, pack it up and besiap2 pergi kelas. Jangan lupa mineral water ! :)

As for dinner, I plan to have Crab Soup with fishballs and sausages. Naaaaakk sangat makan sup tuh sebab sedap sangat ! Masak pun senang je, tambah telur nak jadikan dia pekat. Nyummeeyyhh! :D So balik rumah nanti around 7-730p.m. , terus mandi and masak the soup. Yela, late dinner won't be good right ? Hehe..

So far, I still manage to follow this routine. ALWAYS take the breakfast no matter how late I am to the class hoho, NO rice for lunchh or paling2 pun ambil nasi 1 scoop sahaja, light high tea and early dinner with looooootss of mineral water for sure. =)

Tapi tula, bila dah balik rumah mak masak NASI and macam2 laukkk sedap sedap, nak tak nak makan jugak laaa nasi tuhh, tapi tak tambah lah hihi. Ratah lauk is okay, tapi berpada-pada.

Till then, we'll see what's tomorrow's menuu~

No comments:

Post a Comment