Wednesday, February 9, 2011

Herbalife?

I should be studying right now sebab SUDDENLY pagi tadi dapat email dari Puan Aliza yang mengatakan esok ada Quiz 3 masuk Chapter 5 and Chapter 6 T__T

Okay Chapter 6 ade 8 slides je pun, covered that already :) Chapter 5 yang sangaaaat banyak nak baca tak tahu mana satu penting ! (well, everytime exam pun kita macam tu kan tak tahu mana satu nak baca, yada yada yada padahal MALAS ;p) takpa, kejap lagi sambung heheh.

Aku tiba tiba (apasal ayat suspen pulak haha) macam teringin pulak nak minum Herbalife. woooo~ rasanya memang dah well-known sangat kan product ni, even ada student Uniten yang dah lama berkecimpung dalam perniagaan Herbalife ni. FYI, (aku teigt FYP pulak tiba tiba cuaaakksss) aku ada powder shake Herbalife tuh, 2 botol Vanilla flavour. Ada je dalam bilik aku kat Casa ni haaaa tuuuu nampak taaakkk ? Siap dalam plastik lagi. Tea Mix pun ada 1 botol. Choyyy semua dah ada, shaker je takda hahahaha alasaaaannn ;p Ada semua tu pun, aku takda guide kot nak start macam mana, nak minum cam mana, apa aku boleh/tak boleh makan. Hurmmm aku baca blog member sekolah menengah dulu, dia dah berjaya sangat dengan business Herbalife dia. Dah selim melimmmm i telyu ! Aku nak gaaakkk selim melimmm~ tapi tak tahu caraaa... wuuuu~

No comments:

Post a Comment