Wednesday, September 7, 2011

Akad.

" Aku terima nikahnya si dia binti ayah si dia dengan mas kahwin RM... "

SOUNDS EASY HUH?

Here's the real meaning of it :

Aku tanggung dosa2 si dia dari ibu bapanya, apa saja dosa yang si dia buat, dari dedah auratnya sehingga tinggal solatnya, aku tanggung dan bukan lagi ibu bapa si dia.. Dan aku tanggung semua dosa bakal anak2 ku, jika gagal maka aku Fasik, Dayus dan aku rela masuk neraka dan malaikat Zabaniyah melibas badanku sehingga pecah..


Taku tak takut tak? Hehehe.

Just for peringatan.. Kalau dah kahwin tu, si isteri PAKAI LAH TUDUNG TUTUPLAH AURAT..

2 comments:

  1. kadang2 suami yg nk isteri tuh free hair, susah jugak an. sama2 kena saling mengingati.

    ReplyDelete
  2. selain pada tutup aurat..kena taat juga! jgn lupe yea! :D

    ReplyDelete