Tuesday, January 17, 2012

#2 : Route to getting married


  • Usha websites pasal dewan untuk majlis perkahwinan

  • Usha websites baju pengantin muslimah

  • Usha door gifts apa nak bagi tetamu

  • Usha colour theme apa nak digunakan

  • Usha hotels/dewan/bungalows untuk Private Wedding Party for close friends

Eh banyak plak aku usha websites kat office ni.


"Goyang kaki ke Tash?"


"makan gaji buta ke Tash?"


Haha! Takdela aku usha sume in 1 day.. Ni semua lepas di compilekan dapat la hasil homework aku hehe..


So yeah, macam nak nikah kat Masjid Besi Putrajaya then terus jamuan kat Dewan Makan kat sana je. Senang. Aku pun tak serabut. Mak Abah lagi suka sebab tak pi mai kan. Dulu Nia nikah kat Masjid Wilayah then teus kenduri kat Dewan Makan. So aku tiru jela concept dia haha!


Eh mind you people (ada ke orang baca blog aku? pedulikk), the reception on my side (the bride side eh nervous dah tetibe haha) will be a Private Wedding Function.. Akan ada RSVP okay, tak main la RSVP kat FB. Siapa yang Maybe Attending tu aku assume tak attend terus haha kejam. Around 200-500 guests sahaja yang akan di invite dan diberi kad jemputan.


Yang pasti, on the groom's side, SEMUAAAA boleh datang punya takdehal ;p InsyaAllah la bakal suami orang Melaka hihihi nak gedik sikit so datang lerrr melakeee yeee ha kan da keluar slang melaka aku kahkah!


Ala korang cam taktahu aku suke berangan. These are just rough ideas.. :)

2 comments: