Thursday, July 14, 2011

Office Gossips.

I know baru beberapa minit yang lepas aku post, tapi something came up and I want to write about it! Hahaha.

Well, Office Gossips. Common thing right? Dalam TV kita selalu tengok benda ini terjadi #cerekarama. Scandal dengan Boss la, antara staff laa, etc. As for me, aku pun sedang menghadapinya juga! Haha. Tapi mulut orang lain yang sibuk ngendengkan kita orang. Padahal seriusly takda apa langsung. Huhuhu. Jadi hiburan harian untuk team Helpdesk aku jela. :p Dengan Boss Helpdesk sekali bahan. Kau hadoo?

Selalu bila aku kena bahan, Sarah akan gelak kuat dan bersungguh-sungguh, tapi muka tak merah pun bila dia gelak. Cis. Apa pasal muka aku akan blush kalau aku gelak kaw kaw or kena bahan? Dangg. Kak Hasna will gelak tapi medium volume huhu. Almaklumlaa mak budak :p. Dan aku? Gelak terpaling kuat tak sopan sekaliii sampai muka blush sampai gelak tertutup mata. Can you imagine? Oh maiii hilang keayuan pakai baju kurung cam niii. #TDDMKA


Kak I : Tasha, kalau kau nak Sya**** tuuh, betau je kat aku. Aku boleh betau dia. Aku baik kot dengan Sya****.

Me : Tak laaaaa kaaaakkk. *bayangkan aku gelak pulak lepas tuhh*

Kak I : Sya**** tu muka baik tauu, muka sedap je mata memandang. Kau tak nak ke? *muka serius*

Me : Taaaak taaakkk. *sambung gelak lagi*

Kak I : Da la korang main tukar tukar KFC/McD voucher. Tak share dengan orang lain puuunnn.

Me : Mana Tasha tahuu die tak bagi orang lainnn. *gelak lagi*


Ni la salah satu sebab aku suka and selesa kerja sini. Kakak kakak kat sini semua cakap guna kau aku je. Aku pun dah terikut-ikut. :p

After all, they are just gossips. Nothing more than that. (=

No comments:

Post a Comment