Thursday, January 12, 2012

Fridy the 13th.

Haaa takut tak takut tak? Hahaha. Jangan percaya weh benda benda lagha niii.. takde apa pun terjadi on Friday the 13th. Aku je suka suka perasan takut sendiri bila hari Jumaat and tarikh nya adalah 13hb bulan apa apa lah. Hihi.

As for us Muslims, Friday adalah penghulu segala hari.. Hari yang disarankan buat banyak banyak amalan sunat seperti potong kuku (blah kiri dah blah kanan belum. nampak sangat buat kerja separuh jalan lepas tu update blog :p) , memakai wangi wangian (sembur perfume Jessica Simpson merata badan tadi LOL) , bersedekah (errr belum?) dan macam macam lagi la. Daripada dok percaya Friday the 13th konon nya ada perkara perkara misteri or berkaitan dengan hantu yang akan terjadi, baik lah kita buat perkara perkara yang dapat pahala :)

Since it's Friday, aku prefer pakai jubah je ke office. Nampak macam nak bagi khutbah jumaat pulak bila pakai jubah ni haha! Badan aku besar kan, pakai jubah hitam and shawl hitam, nampak kuruiihhh sikit. Kat mana yang nampak kurus pun aku tak tau la.

I always LOOOVVEEE Friday! Sebab aku tau Sabtu and Ahad is approaching.. Sama ada aku akan spend the weekend just hanging out at home or pergi jalan jalan bazir masa or pergi dating or duduk dalam bilik diam diam kemas bilik sambil dengar lagu or pergi kenduri kahwin or pergi kahwin(?) dan macam macam lagi la. Senang cerita, weekends are the days where I dont need to drive to Cyber yeayy!

So guys, what's your plan for this upcoming weekend? As for me.. I have few. Tapi tak tahu nak pergi yang mana satu. Kesiannn busy sangat dengan pack schedule sampai tak tahu nak pergi mana haha! But anyways, I still prefer spending the weekend at home and have a rest.. CUMA AKU NI TAK RETI DUDUK DIAM KAT UMA. :p

Happy Safe Weekend! :)

No comments:

Post a Comment